Ce putem face pentru a arăta și pentru a ne simți mai tineri?

Îmbătrânirea este inevitabilă, dar asta nu înseamnă că nu putem să o amânăm. Sunt nenumărate modalități prin care putem să arătăm mai bine, iar atunci când ne place ceea ce vedem în oglindă, ne simțim mai bine. Pe de altă parte, și atunci când avem o dispoziție grozavă, se va reflecta în felul în care arătăm.

Iată, așadar, câteva modalități care au trecut testul timpului, menite să ne ajute să arătăm și să ne simțim mai tineri:

Evitați expunerea la soare.

Folosiți întotdeauna protecție solară cu SPF de cel puțin 30, cu un spectru larg, care blochează atât razele UVA, cât și razele UVB. Nu contează dacă cerul pare a fi brăzdat de nori, razele UV sunt întotdeauna acolo. Crema de protecție solară se va reaplica la fiecare câteva ore, pentru a vă proteja pielea în orice clipă. Regula folosirii unui produs care oferă protecție solară este foarte importantă, deoarece daunele cauzate de lumina ultravioletă UVA și UVB sunt asociate în proporție de 90% cu semnele vizibile de îmbătrânire. Razele UV descompun elastina, acel țesut care conferă pielii elasticitatea sa, rezultând un aspect tern, lipsit de fermitate, riduri și pete pigmentare. Este posibil ca daunele să înceapă să fie vizibile după mai mulți ani, deci prevenirea lor timpurie este critică. Sunt nenumărate produse care oferă protecție solară și pe care le puteți comanda cu ușurință dintr-un megastore farmaceutic online, fie sub formă de cremă, ulei sau loțiune.

Adoptați o dietă preponderent vegetală.

Este mai ușor să ne bucurăm de tinerețe și de sănătate atunci când respectăm un regim alimentar sănătos, în care predomină consumul de fructe, legume, proteine slabe și cereale integrale. Toate aceste alimente furnizează substanțe nutritive-cheie care susțin îmbătrânirea sănătoasă din interior și din exterior. De asemenea, fructele și legumele sporesc aportul de fitonutrienți importanți ce susțin protecția împotriva radicalilor liberi dăunători.

Consumați mai multă apă.

Una dintre cele mai simple modalități prin care putem să arătăm mai tineri în mod natural constă în consumul a 6-8 pahare de apă filtrată în fiecare zi. Apa menține pielea suplă și ne asigură o stare de sănătate optimă. Pe de altă parte, deshidratarea face ca pielea să devină uscată și ridată. O hidratare adecvată reaprovizionează țesuturile și celulele pielii, ceea ce face ca pielea noastră să pară mai tânără, mai strălucitoare și mai elastică.

Fiți activi fizic.

Cercetările recente arată că exercițiile fizice viguroase, în special antrenamentele la intervale de intensitate mare, pot încetini îmbătrânirea cu aproape un deceniu la nivel celular. De asemenea, exercițiile fizice îmbunătățesc fluxul sanguin, deplasând oxigenul și substanțele nutritive către toate celulele din corp, inclusiv către piele, oferindu-i astfel un aspect mai tineresc. Exercițiul este, totodată, foarte important pentru menținerea masei și forței musculare, pentru menținerea unui volum mai mare de creier în zonele care afectează controlul și coordonarea motorie, pentru ameliorarea simptomelor asociate cu menopauza și pentru îmbunătățirea memoriei și a funcției creierului odată cu înaintarea în vârstă.

Într-un final, trebuie subliniat și faptul că fumatul este unul dintre cele mai dăunătoare obiceiuri care fac rău corpului și pielii. Renunțarea la fumat este esențială pentru menținerea tinereții și frumuseții. Fumatul elimină vitamina C din organism, ceea ce duce la deteriorarea colagenului și la formarea ridurilor. De asemenea, fumatul deshidratează pielea, de aceea fumătorii se plâng adesea de ten uscat și tern. Mișcările fizice asociate cu fumatul duc totodată la apariția ridurilor în jurul gurii.


Cu un Like vezi tot ce publicăm:

Ai ceva de adăugat?...

*