Vitamina B7 – surse naturale

Vitamina B7 face parte din complexul de vitamina B și joacă un rol semnificativ în eliminarea substanțelor toxice din organism, ce contribuie la sănătatea ficatului nostru, dar și a vezicii noastre biliare.

Surse-naturale-Vitamina-B7În plus, vitamina B7, cunoscută și ca biotină sau vitamina H, contribuie esențial la îmbunătățirea memoriei și la combaterea maladiei Alzheimer sau depresiei.

De asemenea, organismul nostru folosește vitamina B7 pentru a echilibra nivelul de zahăr din sânge, astfel prevenind apariția diabetului, dar și pentru a trata afecțiunile cardiovasculare și pe cele genitale.

Nu putem să nu apreciem grija pe care vitamina B7 o are față de aspectul nostru, pentru că vitamina B7 încetinește procesul de albire al părului nostru și ne protejează pielea.

Vitamina B7 – surse naturale

După ce am aflat efectele benefice ale vitaminei B7 pentru sănătatea noastră, pasul firesc îl constituie descoperirea surselor animale și vegetale de vitamina B7:

  • Gălbenușul de ou;
  • Carne de porc, de vită, somon, sardine;
  • Ficat și rinichi;
  • Castraveți, roșii, ceapă;
  • Morcovi;
  • Conopidă;
  • Broccoli;
  • Spanac;
  • Ciuperci;
  • Brânză;
  • Lapte de vacă, de capră;
  • Varză;
  • Fasole uscată;
  • Migdale, alune, nuci;
  • Ovăz, orez, soia;
  • Banane, avocado;
  • Zmeură, pepene roșu, căpșuni;
  • Fructe de anason;
  • Frunze de cicoare, vâsc;
  • Semințe de floarea-soarelui, de susan, de cânepă;
  • Rădăcină de frăsinel sau ginseng;
  • Coada șoricelului, tei, păpădie, sunătoare, lucernă, traista-ciobanului etc

Este bine de știut că vitamina B7 este produsă și de organismul nostru prin intermediul unor bacterii prezente în intestin.

Inamicii vitaminei B7, care îi anihilează beneficiile în corpul nostru, sunt alcoolul, cafeaua, dar și sulfamidele și procesul de prelucrare al alimentelor.

În ceea ce privește doza necesară de vitamina B7 pentru corpul nostru, aflăm că adulții ce au stare bună de sănătate și femeile însărcinate au nevoie de 30 de miligrame de vitamina B7, pe când femeile care alăptează necesită 35 de mg de vitamina B7.

Printre categoriile care au nevoie de un doze mai mari de vitamina B7 se numără nou-născuții, persoane care suferă de afecțiuni hepatice, persoanele care au consumat alcool perioade lungi de timp și bătrânii.

Am cunoscut astăzi încă un aliat al organismului nostru- Vitamina B7, prin intermediul căruia corpul nostru luptă cu diferiți factori de risc pentru a ne menține o stare bună de sănătate și o memorie bună.

Recomandarea editorului:


Cu un Like vezi tot ce publicăm:

Ai ceva de adăugat?...

*